11.2.11

evo jedna nova


5 comments:

  1. Jel' to rastu nove ideje :))), super aplikacija!

    ReplyDelete
  2. pa bash nesto slabo, a aplikacija nije moja samo mi se svidela, to je neki "znak od koth-a"

    ReplyDelete
  3. Ja obožavam ovakve motive... jedno vrijeme sam radila čestitke sa sličnim motivima i bila sam zaljubljena u njih, međutim na žalost dosta ljudi nije shvatilo o česmu se radi. Npr. baby motivi su komentirani kao: pa beba ti je mogla biti i sladja i sl. Odustala sam. Ali ne zauvijek!
    Meni je to sve preslatko. Pozdrav!

    ReplyDelete
  4. Jako svida!
    Sve najlepse, pozdrav!

    ReplyDelete
  5. odličan motiv, takvi su mi najdraži! Sretno! Pozdrav

    ReplyDelete

There was an error in this gadget

ostavite i vi komentar:

Dodajte dugme za moj blog na svoju stranicu :) Hvala!

Unikatne ženske torbe

krpice i konci

Mice Torbice

Moj cvetni svet

planeta

posetioci

free counters